czwartek, 2 marca 2017

Recenzja zmywacza do paznokci z olejkiem migdałowym Isana


Dzień dobry!
Dzisiaj opowiem Wam o  bardzo przyjemnym produkcie, który nierozłącznie towarzyszy mi od 6 lat.
Zmywacz do paznokci z olejkiem migdałowym Isana

Analiza Składu
Acetone (aceton)
Aqua  (woda)
Caprylic/Capric Triglyceride (emolient)
Parfum (substancja zapachowa)
Limonene (substancja zapachowa)
Coumarin (substancja zapachowa)
Alpha-Isomethyl Ionione (substancja zapachowa)
CI 19140 (barwnik pochodzenia chemicznego o cytrynowym kolorze)
CI 42090 (barwnik pochodzenia chemicznego o niebieskim kolorze)

Obietnice Producenta
Rossmann Isana Nagellack Entferner Mandelduft to zmywacz do paznokci pachnący migdałami  zawierający cenny olejek wysokiej klasy, działa nawilżająco i natłuszczająco.perfekcyjnie usuwa lakier z płytki paznokcia.

Dostępność i cena
Rossmann
50 ml- 2,49 zł
125 ml- 3,99 zł
250 ml- 6,99 zł
Zmywacz do paznokci z olejkiem migdałowym Isana

Moja opinia
Opakowanie produktu stanowi okrągła, przezroczysta buteleczka z odkręcaną, niebieską zakrętką. Skład jest dosyć krótki i przyjemny. Zupełnie niepotrzebnie obawiałam się acetonu, który znajdziemy na początku składu, ponieważ nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych. Zapach produktu jest dosyć intensywny, chemiczny, nieprzyjemny dla nosa, ale pachnie zdecydowanie lepiej niż większość drogeryjnych zmywaczy. Moim zdaniem nie czuć w nim obiecanego przez producenta zapachu migdałów. Poza tym działanie zmywacza jest bez zarzutów,ponieważ nie wysusza paznokci  ani skórek. Nie powoduje też uczuleń. Dobrze radzi sobie z rozpuszczaniem lakieru nie rozmazując go co było moim dawnym utrapieniem. Natomiast bardzo powoli rozpuszcza brokaty i lakiery piaskowe. O dziwo poradził sobie nawet z usunięciem hybrydy! Użyłam go w sytuacji awaryjnej zamiast czystego acetonu. Paznokcie zawinęłam w waciki nasączone zmywaczem i folią spożywczą. Pół godziny później hybryda zaczęła odchodzić płatami. Zmywacz nadaje się również do odtłuszczania paznokci przed następnym malowaniem paznokci. Jest bardzo wydajny. Wystarczy odrobina produktu aby poradził sobie z rozpuszczeniem lakieru. Niska cena produktu w stosunku do jakości jest jedną z jego największych zalet. Opakowanie produktu jest dostępne w trzech pojemnościach. Buteleczki z zawartością 50 ml i 125 ml poleciłabym dziewczynom, które malują paznokcie raz na jakiś czas. Natomiast wersja 250ml sprawdzi się idealnie u kobiet, które uwielbiają codziennie zmieniać kolor paznokci.

Plusy
-wydajność
-niska cena
-dostępność
-ładna szata graficzna
-dobrze usuwa lakier
- nie niszczy paznokci
- nie wysusza skórek

Minusy
-nieprzyjemny, chemiczny zapach

Miałyście ten zmywacz? :) Jak go wspominacie? :)
podpis.png

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga! :) Jest mi bardzo miło. Mam nadzieję, że zostaniesz ślad w postaci komentarza i zostaniesz tu na dłużej. Zapraszam również do dołączenie do mojego grona obserwatorów na Facebooku i Instagramie.