czwartek, 23 lutego 2017

Recenzja odżywki Joanna Tradycyjna Receptura ze Skrzypem i Rozmarynem

Dzień dobry!
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją odżywki do włosów cienkich, delikatnych ze skłonnością do wypadania marki Joanna. Kilka miesięcy temu zauważyłam ją w Biedronce. Do jej kupna zachęciła mnie  ładna szata graficzna, niska cena, oraz wspomnienia z początków włosomaniactwa! Jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdziła?
rozmaryn.png
Analiza Składu
Aqua (w0da)
Cetyl Alcohol (emolient tłusty)
Cetearyl Alcohol (emolient tłusty)
Rosmarinus Officinalis Leaf Extract (olejek rozmarynowy)
Equisetum Arvense Leaf Extract (wyciąg ze skrzypu polnego)
Propylene Glycol (humenktant)
Alkohol Denat (alkohol denaturowany-konserwant)
Cetrimonim Chloride(substancja kondycjonująca włosy)  
Isopropyl Alcohol (konserwant, może wysuszać)
PEG-40 Hydrogenated Castor Oil (emulgator)
Polyquaternium-28 (surfaktant)
Panthenol (humektant)   
Stearalkonium Chloride ( konserwant)
PEG-20 Stearite (emolient)
Trienthanolamine (regulator Ph)   
Parfum (substancja zapachowa)
Hexyl Cinnamal (kompozycja zapachowa)
DMDM Hdantoin (konserwant)
Methychloroisathiazolinone (konserwant)
Methylisotiazolinone (konserwant)
Obietnice Producenta
Skorzystaj z wieloletnich doświadczeń i mądrości pokoleń
- poznaj sprawdzoną receptę na pielęgnację włosów cienkich, delikatnych ze skłonnością do wypadania:
SKRZYP: bogate źródło mikroelementów i witaminy C, ważnych dla zdrowia włosów i skóry głowy, zapobiega wypadaniu włosów oraz zmniejsza ich przetłuszczanie się.
ROZMARYN: wykazuje działanie wzmacniające i antybakteryjne, korzystnie wpływa na proces wzrostu włosów.
Efekty regularnego stosowania odżywki:
- włosy bardziej puszyste
- lśniące i elastyczne
- łatwe do rozczesywania

Niewielką ilość odżywki nanieś na umyte, osuszone ręcznikiem włosy i dokładnie wmasuj. Po chwili spłucz.
Dostępność i cena
Drogerie, sklepy internetowe- 300 ml- 6,00 zł
Moja opinia
Stosowałam tą odżywkę, gdy zaczynałam  przygodę z włosomaniactwem, czyli 6 lat temu. Pamiętam, że mnie zawiodła, bo nie robiła zupełnie nic. Pomyślałam, że dam jej kolejną szansę. W końcu kondycja moich włosów zmieniła się nie do poznania i nie są już takie wymagające jak kiedyś. Używałam jej podczas każdego mycia w ciągu dwóch miesięcy. Nie zachwyciła mnie ani nie rozczarowała.Opakowanie odżywki stanowi podłużna buteleczka o wielkości  300 ml. Jej zapach jest dosyć neutralny, ziołowy z lekką nutą rozmarynu. Po wysuszeniu włosów staje się  niewyczuwalny.  Działanie jest przyzwoite. Włosy po zastosowaniu tej odżywki stają się nieco bardziej śliskie, błyszczące i łatwiejsze w rozczesywaniu. Osoby, które mają problemy szybkim przetłuszczaniem mogą odetchnąć z ulgą! Odżywka nie obciążą włosów. Na tym kończą się jej plusy. Największym minusem tego produktu była  konsystencja. Rzadka, lejąca, przeciekająca przez palce przez co może okazać się mało wydajna. Podsumowując  stosowana raz na jakiś czas nie zrobi krzywdy, ale nie poprawi też kondycji włosów. Dla osób z włosami zniszczonymi prostownicą, farbowaniem czy rozjaśnianiem ta odżywka okażę się zbyt słaba, chyba że wymieszamy ją z bardziej treściwą maską albo zastosujemy do metody OMO. Będzie idealna dla  posiadaczek zdrowych włosów, które nie wymagają zbyt wiele.

Plusy
- niska cena
- ładne opakowanie
- idealna do stosowania przed myciem

Minusy
- zbyt lekka dla włosów
- rzadka konsystencja, która przelatuje przez palce
- brak dozownika przy opakowaniu
Jestem ciekawa czy miałyście okazję przetestować tą odżywkę.  Jak sprawdziła się na waszych włosach? Piszcie komentarzach.

podpis.png




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga! :) Jest mi bardzo miło. Mam nadzieję, że zostaniesz ślad w postaci komentarza i zostaniesz tu na dłużej. Zapraszam również do dołączenie do mojego grona obserwatorów na Facebooku i Instagramie.