piątek, 10 lutego 2017

90 dni lepszej siebie- pierwsze 7 dni, jadłospisy i treningi


Witam cieplutko!
paper-533589_960_720.jpg

Dzisiaj opowiem Wam jak wyglądało ostatnie siedem dni walki o piękniejszą sylwetkę. Szczerze mówiąc ten tydzień nie był idealny. Zdarzały się małe wpadki spowodowane początkami przeziębienia na początku tygodnia. Na szczęście pomogła mi ogromna dawka witaminy C, domowy rosół i herbata z dzikiej róży. Waga nadal pokazuje 61,5 kilograma. Nie przejmuję się i działam dalej. W przyszłym tygodniu podam Wam moje dokładne wymiary, dlatego że gdzieś zgubiłam centymetr krawiecki :).

Zanim zaczniecie czytać moje propozycje posiłków chciałabym zaznaczyć, że nie jestem dietetykiem. Jadłospisy układam według swoich indywidualnych preferencji. Staram się by moje posiłki były smaczne, tanie i proste w wykonaniu.
plate-303475_960_720.png


1.png
IMG_1422.JPG

1) 2 kanapki: chleb pełnoziarnisty na zakwasie z pastą serka wiejskiego, szczypiorkiem, szynką i dwoma jajkami
herbata miętowa z plastrem cytryny
2) 2 kanapki: chleb pełnoziarnisty na zakwasie z pastą z serka wiejskiego, szczypiorkiem, szynką i dwoma jajkami.
Skalpel wyzwanie
3) Schab pieczony w sosie własny, kasza gryczana duszona z serem feta, ogórki kiszone.
4) 2 szklanki soku wyciskanego ze świeżych owoców (grejpfrut, pomarańcza i 3 mandarynki)

2.png
IMG_1235.JPG
1) Jajecznica z 2 jajek z cebulą smażona na oleju kokosowym, kromka chleba orkiszowego, kubek kakao z mlekiem 0,5%
2) Pstrąg pieczony w złotku w ziołach (rozmaryn, koperek, natka pietruszki), podany z ziemniakami w mundurkach gotowanymi na parze surówka z marchewki i groszku
3) Gęsty koktajl z jogurtu naturalnego, dużego banana i mrożonych truskawek, podany z płatkami owsianymi
Sekret
3.png


IMG_1403.JPG
1) Sałatka z serka wiejskiego, wędzonego łososia i zielonego ogórka podana z 3 kromkami chleba żytniego z żurawiną
Kawa z mlekiem
2) Kanapka z Subway-a z kurczakiem teriyaki 30 cm
3) Batonik proteinowy o smaku czekoladowym, 200 ml mętnego soku jabłkowo-jeżynowego z ogrodów natury
10 tys kroków w trakcie dnia

4.png
na insta.jpg


1) Grahamka przekrojona na pół posmarowana twarożkiem podana z sałatą, szynką, ogórkiem, pomidorem, cebulą i musztardą
2) Batonik proteinowy o smaku waniliowym, kawa z mlekiem 0,5%
3) Mielona wołowina podana z pieczonymi ziemniaki w mundurkach ,sałatka z sałaty, pomidora, ogórka, oliwek, sera feta, oliwy z oliwek,
Skalpel 2 wyzwanie
4) Jogurt typu greckiego podany z mrożonymi truskawkami i bananem

5.png
orange-1995104_960_720.jpg


1) Omlet z 2 wiejskich jaj eko ze zmiksowanym bananem, kakao podany z serkiem wiejskim i dżemem brzoskwiniowym 100% Raspodia
Kawa z mlekiem 0,5%
Herbata malinowa
2) Serek wiejski z garścią ziaren sezamu, grahamka
Garść pestek słonecznika
3) Schab w sosie własnym z piekarnika podany z ziemniakami w mundurkach, pomidorki koktajlowe polane dużą łyżka oliwy z oliwek
Regeneracja

6.png
breakfast-662990_960_720.jpg
1) Parówki 90% mięsa, 2 kajzerki
Kawa z mlekiem
Herbata rozgrzewająca z dzikiej róży z plastrem cytryny i miodem
2) 2 miseczki rozgrzewającego rosołu z indyka podane z makaronem i natką z pietruszki
Herbata z dzikiej róży z cytryną i łyżeczką miodu
3) Schab w sosie własnym z piekarnika podany z ryżem i kapustą kiszoną
4) Jogurt BIO smaku truskawkowych
Regeneracja




7.png
IMG_1422.JPG
1) 3 kanapki, chleb gryczany podany z ekologicznym twarożkiem ze szczypiorkiem i pestkami słonecznika
Kawa z mlekiem 0,5% z dodatkiem przyprawy do piernika, cynamonu i łyżeczką cukru trzcinowego
2)  2 miseczki rozgrzewającego rosołu z indyka podane z makaronem i natką z pietruszki
3) Gęsty krem z masła z orzechów nerkowca, banana i mleka 0,5%
Inka
Turbo wyzwanie 4) Smażona wołowina z czerwoną fasolą, kukurydzą, papryką i pomidorami z puszki podana z ryżem

Jak widać w tym tygodniu królował serek wiejski :). Starałam się robić bardzo zróżnicowane treningi Ewy Chodakowskiej. Po półrocznej przerwie Udało mi się zrobić Turbo Wyzwanie do, którego mam ogromny sentyment :). Był to jeden z pierwszych treningów, które ćwiczyłam, gdy pierwszy raz ruszyłam tyłek z kanapy. A Wy, co jedliście w tym tygodniu? Znacie jakieś smaczne sprawdzone przepisy? Jeśli tak piszcie w komentarzach. Przy okazji w niedzielę pojawi się wpis z serii urodowej. Dajcie mi znać w komentarzach, który wpis wolicie przeczytać: 1. Moja włosowa historia- czyli jak zaczęłam pielęgnować włosy w 2011 roku 2. Pielęgnacja włosów w styczniu podpis.png

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga! :) Jest mi bardzo miło. Mam nadzieję, że zostaniesz ślad w postaci komentarza i zostaniesz tu na dłużej. Zapraszam również do dołączenie do mojego grona obserwatorów na Facebooku i Instagramie.