niedziela, 5 marca 2017

50 faktów o mnie, krótki wstęp dlaczego warto spędzać niedziele z rodziną.

Dobry wieczór!
Dziś niedziela. Dzień, który przypomina mi czasy dzieciństwa. Pyszne śniadanie zjedzone w gronie najbliższych oraz wspólne obiady składające się z dwóch dań. Gorący rosół z makaron oraz kurczak podany z ziemniakami i marynowanymi grzybkami. Cisza, spokój, czas dla rodziny i odpoczynek przed następnym tygodniem. Piszę o tym, ponieważ jakiś czas temu miałam okazję pracować w Centrum Handlowym. To właśnie w niedzielę galerie odwiedzało najwięcej ludzi. Z doświadczenia wiem, że dla wielu osób niedziela to czas na oglądanie telewizji i spędzanie czasu przed komputerem. Pamiętajcie by celebrować ten dzień i skupić się na pielęgnacji relacji z najbliższymi, zwłaszcza z dziadkami i rodzicami. Życie często bywa przewrotne i nigdy nie wiadomo jak długo będziemy mogli cieszyć się najbliższymi. Tyle z refleksyjnego wstępu.
Wczoraj wieczorem zastanawiałam się jaki wpis dla Was stworzyć. W poprzednich postach pisałam o diecie, kosmetykach i motywacji. Pomyślałam, że najwyższy czas napisać coś o sobie. Tak powstało 50 faktów o mnie.

IMAG2914.jpg1.  Kocham zwierzęta, zwłaszcza psy.
2. Jestem bardzo wrażliwą, ciepłą osobą.
4. Jestem jedynaczką.
5. Uwielbiam czytać książki.
6. Od 6 lat jestem włosomaniaczką. Kiedyś byłam farbowaną blondynką.
7. Jestem nocnym markiem.
8. Mam bardzo dużo cierpliwości, zarówno do siebie, jak i do innych ludzi.
9. Nigdy nie lubiłam wf-u, ale w zeszłym roku zaczęłam regularnie ćwiczyć :). Tak polubiłam wysiłek fizycznie, że od jakiegoś czasu stanowi część mojego życia.
10. Bardzo lubię Anime.
11. Jestem bałaganiarą, ale lubię mieć porządek.
12. Lubię eksperymentować w kuchni.
13. Jestem bardzo tolerancyjna.
14. Jestem introwertykiem i często się izoluję.  
15.  Mam słabość do fast foodów.
16. Nie przepadam za kwiatami.
17. Kiedyś miałam mnóstwo kompleksów dotyczących wyglądu.
18. Mam 158 cm wzrostu.
19. Na 21 urodziny postanowiłam adoptować psa ze schroniska.
20. Jestem dobrym człowiekiem.
21. Zawsze marzyłam o zapuszczeniu włosów do pasa. Nigdy się nie udało.
22. Mam lęk wysokości.
23. Nie przepadam za alkoholem.
24. Jestem śpiochem.
25. Nie lubię zimy.
26. Lubię słuchać odgłosów natury. Zwłaszcza burzy, wiatru i  deszczu.
27. Jestem zodiakalnym rakiem.
28. W przeszłości marzyłam o napisaniu własnej książki.
29. Bardzo lubię tematykę zdrowego odżywiania.
30. Jestem uzależniona od Internetu. Uwielbiam szukać nowych informacji.
31. Kiedyś pracowałam w salonie fryzjerskim.
32. Marzę o zrobieniu prawa jazdy i kupnie samochodu.
33. Nie umiem zrobić idealnego makijażu.
34. Nie boję się wizyt u dentysty.
35. Jestem uzależniona od YouTuba.
36. W dzieciństwie chciałam zostać nauczycielką.
37. Nie mam orientacji w terenie. Często się gubię.
38. Na codzień staram się być uśmiechnięta i miła.
39. Nie umiem tańczyć.
40. Lubię ciszę i spokój.
41. Uwielbiam każdy rodzaj muzyki. Rock, metal, disco polo, pop :).
42. Nigdy nie byłam za granicą
43. Staram się jak najlepiej wykorzystać każdy dzień. Kiedyś tak nie było, ale kiedyś usłyszałam bardzo mądre pytanie. Brzmiało ,,Co byś zrobiła gdybyś dowiedziała się, że kilka miesięcy umrzesz?’’
44.  Od wielu, wielu lat czytam składy i etykiety zakupów spożywczych.
45. Bardzo często zasypiam przy włączonym telewizorze :).
46. Umiem oszczędzać.
47. Uwielbiam zapach kawy.
48. Nie używam cukru.
49.  Lubię planować.
50. Uwielbiam robić zakupy online
podpis.png




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga! :) Jest mi bardzo miło. Mam nadzieję, że zostaniesz ślad w postaci komentarza i zostaniesz tu na dłużej. Zapraszam również do dołączenie do mojego grona obserwatorów na Facebooku i Instagramie.