piątek, 24 lutego 2017

90 dni walki o lepszą siebie- tydzień drugi

Witajcie!
wrapping-paper-1874672_960_720.png

Na początku chciałabym przeprosić za opóźnienie. Ten wpis miał pojawić się w zeszły piątek na blogu. W zeszłym tygodniu miałam urwanie głowy w życiu prywatnym. Z tego powodu zaniedbałam bloga i nie dodałam tego wpisu. Mam nadzieję, że mimo opóźnienia znajdą się chętni na dawkę inspiracji z nowymi jadłospisami.

Jak wyglądał mój drugi tydzień walki o lepszą sylwetkę?
Moja waga zmniejszyła się o jakieś pół kilograma, więc ważę 61 kg.
Moje dokładne wymiary to:
Biodra 96cm
Brzuch 83cm
Piersi- 94cm
Ramię 27cm
Talia 74 cm
Biceps 26cm
Łydka 31 cm
Udo 54cm
plate-303475_960_720.png


10 lutego.png
soup-570922_960_720.jpg

1) Płatki owsiane gotowane na wodzie podane z wiórkami kokosowymi, pestkami słonecznika, bananem i rodzynkami, kakao na mleku 3,2%
Kawa z mlekiem
2) Pierś z kurczaka podsmażona na maśle klarowanym z pieczarkami, szpinakiem i suszonymi pomidorami, ryż, ogórki kiszone
Rumianek, Mięta
3) Zupa krem brokułowa podana z kleksem gęstej śmietany, ziemniakami i pestkami dyni
4) Serek wiejski ze startym jabłkiem, odrobiną dżemu porzeczkowego i wiórkami kokosowymi



17 lutego.png
spinach-694677_960_720.jpg

1) Jajecznica z 2 jajek z podsmażonym szpinakiem, kukurydzą i pieczarkami, kromka chleba razowego posmarowanego masłem
Kawa z mlekiem
Zielona herbata
2) Indyk w sosie własnym zamarynowany w ziołach (rozmaryn, koperek, natka pietruszki), podany z kaszą jaglaną i surówką z buraczków, sok pomidorowy
3) Zupa jarzynowa (marchewka, cebula, zielony groszek, brukselka, pietruszka) podana z kaszą pęczak i kleksem gęstej śmietany
Mięta
4) Wędzona makrela podana na sałatce z czerwonej fasoli i cebuli, grahamka, 2 piwa owocowe
12 lutego.png


coffee-563800_960_720.jpg
1) Bułka dyniowa z masłem, sałatą, serem żółtym, pomidorami i cebulą
Kawa z mlekiem
Zielona herbata
2) Serek homogenizowany zblendowany z kakao, bananem i startym jabłkiem
3) Barszcz czerwony podany z jajkiem i kleksem gęstej śmietany
Rumianek
4) Jajko sadzone podane z ziemniaki, kapusta kiszona

12 lutego.png


breakfast-655894_960_720.jpg
1) Grahamka przekrojona na pół posmarowana twarożkiem ze szczypiorkiem, kilka plastrów szynki, pomidorki koktajlowe
2) Jogurt grecki podany z bananem, jabłkiem i sezamem
3) Udka z kurczaka pieczone w piekarniku, ryż, ogórki kiszone
4) Bułka pełnoziarnista z sałatą, łososiem i zielonym ogórkiem, szklanka kefiru


12 lutego.png
food-drink-874609_960_720.png
1) Omlet z 2 jajek podsmażony na oleju kokosowym z warzywami (brokuły, fasolka szparagowa, marchewka, papryka, groszek, kukurydza) odrobina ketchupu
Zielona herbata o smaku dzikiej róży
Cappucino
Kawa Karmelowa
2) Zupa fasolowa (marchewki, por, seler, pietruszki, cebula, ziemniaki, biała fasola, kilka ząbków czosnku), podana z pestkami słonecznika
Zielona herbata o smaku dzikiej roży
3) Pierś z kurczaka gotowana na parze z pieczonymi batatami, tahini, surówka z selera, rodzynek i jogurtu naturalnego, herbata miętowa
Killer
4) Wątróbka smażona z jabłkiem podana z kaszą gryczaną, marchewka z groszkiem, papryka konserowa
Killer
Melissa

12 lutego.png
peanut-1532906_960_720.jpg
1) Bułka żytnia z sałatą, pomidorem i serem żółtym
2) Jajecznica z dwóch jajek podsmażona na oleju kokosowym ze szzczypiorkiem, cebulą, czerwoną fasolą i pestkami dyni
3) 2 pieczone jabłka z masłem orzechowym i wiórkami kokosowymi
4) Szklanka kefiru, grahamka, kilka plastrów wędliny, kilka plastrów mozzarelli, pomidorki koktajlowe





12 lutego.png
oatmeal-761434_960_720.jpg
  1. Płatki owsiane gotowane na wodzie z wiórkami kokosowymi podane z jogurtem greckim o smaku brzoskwiniowym, bananem, gorzką czekoladą, kakao i jabłkiem
    2) Zupa fasolowa (marchewki, por, seler, pietruszki, cebula, ziemniaki, biała fasola, kilka ząbków czosnku), podana z pestkami słonecznika
    3) Pieczone skrzydełka z kurczaka podane z kaszą jaglaną podsmażoną na maśle klarowanym z pieczarkami i groszkiem
    4) Serek Maluta, świeżo wyciskany sok z jabłek, marchewki, banana i kiwi


    Jak widać jadłospisy były całkiem w porządku. Natomiast zabrakło mi czasu i chęci na treningi. Jutro dodam wpis dotyczący jadłospisów w dniach 17- 23 lutego.

    Wciąż staram się rozwijać kulinarnie, więc chciałam zapytać czy macie jakieś sprawdzone perełki żywieniowe? Jeśli tak podzielcie się nimi w komentarzach :).
    podpis.png


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga! :) Jest mi bardzo miło. Mam nadzieję, że zostaniesz ślad w postaci komentarza i zostaniesz tu na dłużej. Zapraszam również do dołączenie do mojego grona obserwatorów na Facebooku i Instagramie.